Ik ga in mei voor 3 maanden naar Slowakije om te kijken of ik daar een leven kan gaan opbouwen. Naar die 3 maanden kom weer terug naar Nederland en dan beslis ik pas wat ik wil gaan doen. Ik ga in Slowakije proberen om wandel vakantie te organiseren en of als activiteitenbegeleider van een pension en camping.
Nou is mijn vraag wie heeft tips of adviezen of ervaring in wandel vakantie organiseren en wat zijn de valkuilen. Of wie heeft tips over het land of bezienswaardigheden in Slowakije. En wie heeft tips over emigreren naar Slowakije
Dan heb ik nog een vraag ik ben op dit moment 100% afgekeurd wie heeft voor mij adviezen of tips op de gebied ik weet dat ik hem waarschijnlijk niet mee kan krijgen tenzij dat ik aan kan toon dat het beter is voor mijn gezondheid is en of als ik daar een beter kans maak op een baan maar zijn er nog meer uitzondering op deze regel.
En dan heb ik nog een vraag weet iemand een stichting of een organisatie die subsidies of meehelpen om in het buitenland te kunnen wonen met een chronische ziekte.
alvast bedanken jullie reactie
Jerome Bouwens