timmerlieden.

• ton en sharon

Ik heb deze oproep ook op de nz-pagina gezet, maar zijn er op deze pagina ook timmerlieden die graag naar nieuw zeeland zouden willen.

Ik heb een aannemersbedrijf in Napier in the hawkes bay, en we hebben een aantal grote opdrachten binnengehaald en zijn dus opzoek naar goede timmerlieden met de nodige papieren en werkervaring.

Zou je dus willen emigreren of het een jaar op een workvisa willen proberen laat het mij dan even weten.

We hebben hier in de kranten geàdverteerd maar geen reacties gehad, we gaan het nu dus weer via het internet proberen en straks ook een advertentie in de Telegraaf.

Hopelijk krijgen we een paar reacties.

groeten ton.

• Willem

Volgens mij haal je niet binnen een aantal weken timmerlieden naar NZ.

Dus je kunt het beter via een bemiddelingsbureau proberen lijkt me.

• ton en sharon

Hoi Willem

Het gaat ook niet over binnen een paar weken, de werken die we hebben lopen door tot 2008, en er komt nog steeds meer werk bij.

Ik heb ook kontakt met eeen nederlands migratie buro, en daar ga ik in juli heen om sollicitatie gesprekken te voeren.

Het kan wel hoor op deze manier, er zijn al een aantal reacties op de nz-pagina gekomen.

Ik heb al meerdere timmerlieden zo naar nz gekregen.

groet. ton.

• tessa

ik wou dat ik kon timmeren…dan wist ik het wel

• Raj

hahahahaha :P

• ton en sharon

dat zou ik ook wel willen, dan wist ik het ook wel.

gr. ton.

• Hans

Ton om wat voor timmerwerk gaat het, is het woningbouw , utiliteits bouw ,weg en water bouw?

• ton en sharon

Hoi Hans,

Binnen ons bedrijf doen we eigenlijk alle aspecten van de bouw, we gaan van aanbouw en renovatie, keukens/badkamers naar nieuwe woningen, en een groot deel is utiliteitsbouw. We hebben hier in Napier net een grote supermarkt gebouwd, en zijn nu bezig met een ziekenhuis, en binnen twee weken starten we aan de Hawkes Bay prison.

Daar gaan we drie nieuwe kantoren en celblokken bouwen.

We doen ook veel werk voor verzekeringsmaatschappijen, van klein tot groot.

Dus eigenlijk alles wat maar met timmeren en bouwen te maken heeft dat doen we.

Hopelijk heb je iets aan deze info.

groeten ton.