Hallo,
Over anderhalf jaar moet het rond zijn en vind remigratie naar Indonesie naar Indonesie plaats. Mijn moeder gaat na ruim 40 jaar terug naar ‘tanah air’. Geboren, getogen Nederlandse want in de Ned. tijd geboren op Voorm. Ned Nieuw Guinea. Voor haar geen problemen met terugkeer, spreekt vloeiend, bahasa Indonesia (Maleis), heeft de kleur mee, kent de cultuur; want Papoea.
Ik ben woonachtig en werkzaam aldaar: (Nw Guinea) en regel alles vwb terugkeer van moeder, huis etc. Hier in Nederland waar ik op het ogenblik ben zoek ik een consultant die het eea kan regelen mbt deze remigratie, begeleiden in het remigratieproces. Op de ‘emigratie’markt zijn er veel consultants voor de Canada,USA, Australie, Nieuw Zeealand bestemmingen. Ik ben er geen tegengekomen die zich bezig houd met het begeleiden van mensen die naar Indonesie (r)emigreren.
Bestaan er losse onafhankelijke emigratie consultants(begeleidings buro) die tegen betaling adviseren/regelen vwb het proces van verkoop huis, belasting/verzekering verhuizing ed tot aan plaats van bestemming.
Vriendelijke groet
Paul