Emigratiebeurs moeite waard??

• Martinaki

Hallo allemaal,

Ik wil graag na mijn studie (mei 2007) emigreren naar Kreta. Daarom wil ik zoveel mogelijk info opdoen om niet tegen bepaalde dingen aan te lopen waar ik vergeten ben rekening mee te houden. Daarom leek de emigratiebeurs mij wel wat.

Maar ik heb een vraag daarover: wie van jullie is er al eens eerder naar de emigratiebeurs geweest? Is het de moeite waard? Als ik de internetsite bekijk ziet het er wel ok uit.

Maar is er ook iemand met het doel Griekenland/Kreta heen gegaan?

Voor mij is het een heel stuk rijden naar de beurs en er word ook nog entree gevraagd. Opzich geen probleem als het maar de moeite waard is.

Alvast bedankt! groet Martinaki

• Angela

Hoi,

Wij zijn vorig jaar op een emigratiebeurs geweest, maar wij vonden er niets nieuws. Er zijn veel landenstands en stands van bijv. verhuisbedrijven, banken e.d.

Je kunt op internet zoveel informatie vinden, dat het voor ons in ieder geval niet echt de moeite waard was.

Groeten, Angela Martinaki schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Ik wil graag na mijn studie (mei 2007) emigreren naar Kreta.

> Daarom wil ik zoveel mogelijk info opdoen om niet tegen

> bepaalde dingen aan te lopen waar ik vergeten ben rekening

> mee te houden. Daarom leek de emigratiebeurs mij wel wat.

>

> Maar ik heb een vraag daarover: wie van jullie is er al eens

> eerder naar de emigratiebeurs geweest? Is het de moeite

> waard? Als ik de internetsite bekijk ziet het er wel ok uit.

> Maar is er ook iemand met het doel Griekenland/Kreta heen

> gegaan?

> Voor mij is het een heel stuk rijden naar de beurs en er word

> ook nog entree gevraagd. Opzich geen probleem als het maar de

> moeite waard is.

>

> Alvast bedankt! groet Martinaki

• patries

Ik ben ook vorig jaar geweest en voor landen als Australie, Nieuw-Zeeland, Canada en de VS is er veel info, maar voor andere landen weinig. En veel bedrijven die op internet stonden, stonden uiteindelijk niet op de beurs. Dus goed checken want ik had een lijstje gemaakt en de helft stond dus uiteindelijk niet op de beurs.

Succes.

• Annelies

Ook wij gingen hier vorig jaar vol goede moed naar toe, allereerst was het kleinschalig met veel verhuisbedrijven en bankinstellingen en ook de informatie die we hebben gekregen kwam eigenlijk niet veel verder als u kunt contact met ons opnemen voor verdere informatie.

Voor vele concrete vragen hebben wij meer aan de startpagina van het betreffende land van onze keuze gehad.

Dus zie het niet als een groot gemis als je er niet naar toe gaat.

• kuifje

Dus we kunnen concluderen.

GA NIET NAAR DE EMIGRATIE BEURS HET IS WEGGEGOOIT GELD

• Monique

Wij hebben dezelfde mening als voorgaande berichten…zonde van je tijd , reis en geld.

Niks nieuws en als er iets interessants mocht zijn…Kunt u thuis uw gegevens mailen en uw plannen…dan kijken we ernaar. :-(

Er staan een heleboel stands met verhuizingen, banken enz