trouwen

• its me

ik wil graag trouwen met mijn vriend in suriname maar waar kan ik info vinden over het hier komen/blijven van mijn vriend om bij mij te kunne blijven wonen wie kan mij meer info geven ik woon in belgie en weet niet welke richting ik moet gaan zoeken

• surinaamse

Hoi Its me,

Volgens mij is er een surinaamse ambassade in Belgie

Avenue Louise 379

Postbus 20

B-1050 Brussel

Tel.: +32 (0)2 64 01 172

Fax: +32 (0)2 64 63 962

Ik denk dat deze je zeker moet kunnen helpen met je vraag, en anders kan je contact opnemen met de nederlandse vestiging.

Surinaamse ambassade

Alexander Gogelweg 2

2517 JH Den Haag

tel: (+31)(0)70-3650844

er is ook een consulaat in amsterdam, maar denk dat je hier wel genoeg aan hebt,

Je kunt denk ik ook beter bij de Vreemdelingen dienst in je woonplaats om inlichtingen vragen.

Denk dat ze daar ook wel info over hebben.

woont je vriend nu nog in Suriname, hij zou natuurlijk ook een hele grote gedeelte daar kunnen navragen, dat lijkt mij ook een stuk makkelijker, er zal trouwens toch ook wel een belgische vertegenwoordiging in suriname zijn, en antwerpen en suriname zijn zustersteden dus er is link genoeg

Heeft hij geen familie in ned vaak zijn die ook goed op de hoogte van hoe/wat.

Ik ben laatst in Antwerpen geweest, en ben toen voor mij gevoel 2 verdwaalde surinamers tegengekomen.

was wel grappig, omdat er niet zoveel zijn in belgie denk ik, en het was leuk omdat accentje te horen( antwerps of hoe dat ook heet)

Ik wil je graag helpen, dus hoor het wel

kijk ook eens op www. waterkant.net/ www.paramaribo.startpagina.nl je kunt via de forums ook wel wat vragen en ervaringen kwijt denk ik

laat weer wat horen oke?

doeg

• surinaamse

foutje moet zijn, antwerpen en paramaribo zijn zustersteden

• fran

ik heb je toegevoegd aan msn , ik heb deze procedure net achter de rug

• fran

ben je nederlandse, dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Jij trouwt en hij gaat met jullie trouwakte een visum halen