Emigratieplannen caribbean

  • telma

    hia ik gaat in juni terug naar curacao . ik zoek goed koop verhuis bedrijf wij kan me helpen hed jij ook ervaring met die bedrijf

  • Erik

    Hoe is het jullie allemaal vergaan mensen…..met deze unieke plannen….vertel….:)-D

  • Yvette Sonneveld

    Probeer http://www.kennisvoorcuracao.com/

  • Erik

    Voor Bonaire aanbidders is nu in ieder geval de tijd gekomen nu het een gemeente in wording is,er staan veel vacatures open voor Bonaire,althans nu nog wel,van vmbo tot aan W.O

  • evert

    hallo voor degene die dezelfde voornemens hebben en dus ook op deze site zitten.

    wim ik wil wel reageren op jou mail maar er is geen mailadres dus…………………

    en ik ben inmiddels wel een stuk wijzer geworden en we gaan nog steeds binnen 3 jaar.

    de grond is inmiddels omheind en de tekeningen voor het huis klaar,nieuwe verwikkelingen zijn:

    een bedrijfje starten in verhuur en rep van scooters en kleine jeeps,ook watersport gaan we wat mee doen.

    tevens zijn de plannen voor een resort opgestart,en ik moet mijn vliegbrevet gaan halen.

    voor wie dit nog leest en plannen heeft,mag me mailen op trabiman@hotmail.com

    gr evert.

  • Erik

    Evert ga je naar het paradijs waar mensen van wel 50 nationaliteiten op 30 km grond met elkaar vredig samenleven ?

  • evert

    hallo wim,is het nog doorgegaan te emigreren naar tobego in de caribians?

    mail me als het zo is ben erg benieuwd naar mensen die in deze oorden zijn gaan wonen,wij willen ook die kant op.

    gr evert.

  • camping

    Zijn er mensen die plannen hebben om naar Jamaica te verhuizen

  • Erik

    .

  • evert

    wel inderdaad maar ik weet dat het daar beter is dan hier en zeker qua mentaliteit,ga ook onderzoeken hoe het op andere eilanden ook goed toeven is,oa st vincent en barbados want daar heb ik inmiddels een bedrijf.

    alleen barbados doet wel erg moeilijk,als er menen zijn met ervaringen of ideee of zelfs zelf gaan naar de caribbean laat het even weten, trabiman@hotmail.com