Emigratie naar Tobago

• Wim en Sandra

Hoi,

Na een periode van reizen hebben wij de knoop doorgehakt. Wij vertrekken naar Tobago. Wij verruilen een goede baan en mooi huis voor een ander leven.Wij zijn bewust van dit feit en zien het niet als een grote vakantie.

Als er mensen zijn die hetzelfde hebben gedaan en bereidt zijn om met ons hierover van gedachten te wisselen dan houden wij ons aanbevolen alsmede mensen die ook iets willen opzetten in een groeiende toeristenmarkt en net als ons duikers zijn in hart en nieren.

Kortom, tips die ons kunnen helpen!

Alvast bedankt voor je reactie.

Wim en Sandra

• j.boxos

Niet doen! Kijk eerst op www.evd.nl! Hier lees je alles over tobago. Trouwens; wie gaat er nu naar dit land op vakantie? Blijf in de EU. Heb je alle financiële en andere zekerheden en voordelen. Wat dacht je van Zakynthos in Griekenland? Of van Bonaire? Ga eerst werken als duiker bij v.d. valk. verder genoeg Nederlanders en Amerikanen met veel geld. succes

• Cerise.

Wim en Sandra,zeker doen ! Groot gelijk,ik ga er van uit dat jullie alles van A tot Z uitgepluist hebben,heel veel geluk in jullie nieuwe land gewenst.

• j.boxos

Ik heb jullie op basis van mijn eigen omzwervingen in Griekenland, Kroatië en nu uiteindelijk de provence frankrijk een goed advies proberen te geven. Maar nogmaals; je moet inderdaad je hart volgen en dat doen waar je beiden in gelooft. Echter; en dit is niet als afzeiken bedoelt moet je je beseffen dat het kei en keihard is in die jungle die de overige wereld heet. Niemand zit op je te wachten en ze willen met die beroemde glimlach maar 1 ding van je! Tip Probeer Bert Hagting (duikinstructeur/ondernemer op Bonaire te vragen over zijn keiharde bevindingen. Op Zakynthos zit ook een Nederlander met een duikschool. Hij zit op het randje van het strand van Laganas. Zijn naam ben ik kwijt. Laat op deze pagina in het nieuwe jaar eens weten hoe het jullie vergaat! succes.

• pat

En daar heb je Cerise weer. Ze komt raad geven over een land waar ze gisteren nog niet eens het bestaan van wist. Cerise eerst lezen dan reageren, jij niet weten, jij zwijgen

Pat

• Cerise.

Ik geef geen raad,ik wens de mensen geluk met hun toekomstige land.

Moet dat verboden worden vindt u ? U bent dan daadwerkelijjk goed geintegreerd daar haha.

• Pieter

De eigenaar van Adventure Diving is Theo Rongen.

Groeten,

Pieter

• Tessa

Dag J. boxos,

Ik vraag me af waarom jij Tobago zo afraadt. Als ik op de site van de EVD kijk zie ik niets wat je tegen zou kunnen houden. Of kijk ik nu met mijn neus? Mij lijkt het een fantastisch land om te wonen. En als je naar Zakyntos of Bonaire gaat, wat voor financiele zekerheden heb je dan?? In Nederland heb ik die ook niet.En als je hier of in de EU iets voor jezelf wilt beginnen wordt je dat op alle fronten ook zo moeilijk mogelijk gemaakt met alle regels hoor.

Wim en Sandra, veel succes met alles!

• Ik Vertrek

Dag Wim en Sandra,

Hoe staat het met jullie plannen? Ik ben benieuwd! ikvertrek@tros.nl