emigratie

• petra

Hallo,

Wij zijn 2 mensen die graag willen emigreren naar nieuw zeeland.

We hebben intussen een meeting bijgewoond van Buysse consultancy emigratie bureau, heeft iemand daar ervaring mee, of misschien met een ander emigratie bureau?

Groetjes Petra

• margje de vries

Hi petra…..

Wij waren bijna met buysse in zee gegaan… totdat we erachter kwamen dat ze niet gediplomeerd zijn… en werken volgens de verouderde wetten.

En dat je meer betaald dan dat nodig is.

Ook zijn ze zeer onduidelijk.

Er zijn natuurlijk mensen die daar wel tevreden mee zijn.

Probeer eens een australisch agentschap.. die zijn gediplomeerd en vlotter en lang niet zo duur.

Plus dat ze je als mens zien en niet als nummer… of aanvulling op hun bankrekening.

Succes…. groetjes Mara

• Ann

Wij zijn een jaar gelden met emigreren begonnen. 30 jan vertrekken we met onze 3 kids naar Nieuw-Zeeland. Nederlandse bureaus willen veel geld verdienen en doen meestal niet wat je verwacht. Wij zijn met een NZ bureau in zee gegaan. was opzich goed maar gaat niet over of onder deuren door. Vrienden van ons zijn met Paul Eggleton [eggleton@xtra.co.nz in zee gegaan. hij zit in de bay of islands en is erg goed en betaalbaar en vooral eerlijk en betrouwbaar!!!!

Succes!.

En fijn feestdagen!

Ann

• Karin

Hoi Ann,

Wij zijn bezig met een emigratie naar Australië. Wij zijn in zee gegaan met de Migration Bureau in o.m. Amsterdam. Onze contactpersoon zit in Christchurch. Hebben jullie ervaringen met dit bureau of hebben jullie er meer over gehoord? Het duurt nl. erg lang en iedere keer komen ze weer met aanvullende zaken, die nodig zijn. Inmiddels al een hoop geld kwijt en nog geen aanvraag weg voor een skills assessment.

Groetjes, Karin

• Ankie Revelstoke

Hai Karin en Petra,

Gebruik de zoekfunctie en je zult heel veel terug vinden. Buysse is goed maar duur, meer gericht op canada. Met het buro in amsterdam heb ik geen ervaring, maar ik krijg al een vieze smaak in mijn mond als ik terugdenk aan de berichten daarover. Zoek vooral naar oudere berichten.

Verder heel veel succes het emigratieproces.

Ankie

• anja

Wij kennen buys. Voor jaren terug wilde we gaan emigreren naar Canada (overigens wonen we in canada maar niet via buys), ze vroegen heel veel geld en we kregen niet wat we verwachten. Tot dat me man op de stoep stond om het geld op te halen. We hebben onze geld teruggekregen, maar ga .a.u.b. met een andere emigratie bureau in zee.

• Saska

hier idem, breek me de bek niet los over Buysse en consorten.

Ook over dat bruo in Amsterdam heb ik niet veel goeds gehoord….inderdaad zoek maar even terug…