Heeft iemand ervaringen met emigreren naar Botswana?
In de zoek functie kan ik er nog niets over vinden en gangbaar is het natuurlijk ook niet.
Graag horen we van jullie.
Groetjes
Ellen en Paul
http://www.outtoafrica.nl
Stel je vraag op de zuid afrika prikbord eens. Hopelijk krijg je een postief antwoord ( ipv DIT IS EEN ZA PRIKBORD HOOR! en meer van dat geneuzel).
Of neem eens contact op met de Botswaanse zaakgelastigde in ( ik meen) Brussel.
In het verleden heb ik eens een brief gesturud naar het minsiterie van binnenlandse zaken in Malawil met mogelijkheden tot emigratie. Ik kreeg een zeer correcte brief terug mbt de mogelijkheden.
Ik heb ook wel eens over Botswana nagedacht en had het in 1985 bijna in handen.
In de Okavango Delta kon ik een lodge overnemen van een nieuw zeelander die met zijn gezin meer in de bewoonde wereld wilde wonen ivm scholen ( MAUN!!!).
Ik werkte toen voor IBM in Johannesburg en durfde de stap niet te nemen. STOM, STOM, StOM. Maar ja ondertussen gewoond in Rwanda en binnenkort weer eens op missies naar bv Sierre Leone. Dus Afrika blijft trekken,ondanks ( of dankzij?)een gezellig gezinsleven hier!
succes
Bedankt naamgenoot,
Voor ons heeft het ook betrekking op een lodge. Vandaag net een positieve reactie gehad op onze vraag over een mogelijk partnerschap. Het zit er dus echt aan te komen want we kunnen ons vinden in de voorstellen.
Vanaf nu dus voorbereidingen starten om de definitieve stap te maken.
Bedankt voor je bijdrage. Echter het prikbord op de Botswana.pagina loopt nauwelijks. Ik hield deze prikpagina al even in de gaten. In de ZA.prikpagina ook al eens gezocht maar weinig meer informatie dan die ik al kende.
Maar we zoeken verder.
Nogmaals bedankt
Hallo Herman,
Ik begrijp het niet.
Wat bedoel je met overduidelijk spam. Leg uit.
Ik vraag het me echt af. Als dat zo zou zijn had ik toch meteen aangegrepen om het ook op de ZA-pagina te plaatsen.
Graag niet zo ondoordacht reageren.
Pffff.
En onder mijn tweede reactie heb ik (als je daar op doelt) ook geen link geplaatst.
Misschien wil ik om dit soort mentaliteit wel emigreren.
Paul
Kan gebeuren.
Nu ik je toch ‘aan de lijn’ heb, mag ik je vragen wat je aan Botswana aanspreekt ? Dat is niet als bedoeld als ‘wat moet je daar in vredesnaam’, maar ik ben nieuwsgierig wat van het land je aantrekt; ik ken het namelijk totaal niet. Gewoon een poging om een ander land een beetje te leren kennen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?