TV programma 'Geen weg terug' (EO) zoekt avonturiers

• Redactie 'Geen weg terug'

Beste lezer,

De redactie van het EO programma ?Geen weg terug? is nog steeds op zoek naar gezinnen die Nederland verlaten, om in het buitenland hun droom te verwezenlijken. Voor het tweede seizoen zijn er al tien aanmeldingen. We zijn nu nog op zoek naar 3 gezinnen die op korte termijn de sprong naar het buitenland zullen wagen.

Dus staat u op het punt om te emigreren? Bent u kerkelijk en speelt geloof een rol in dit avontuur? Neem dan z.s.m. contact met ons op. Zie voor meer informatie: www.eye2eyemedia.nl

Met vriendelijke groet,

De redactie van ?Geen weg terug?

• Marije

Ik wil wel meedoen. Ik heb een man en drie kinderen en we zijn al naar Australië geëmigreerd. We gaan nu emigreren naar Canada. Maakt het nog uit wat voor geloof je er op nahoudt of moet dat per se het christelijke geloof zijn?

Marije

• Saar

Ik heb jullie al eens een mailtje gestuurd, alleen nix meer terug-gehoord.

• Saska

Daar zijn ze heel goed in…..

Plaatsen op diverse prik pagina's oproepen en dan volgt een stilzwijgen..

• Marije

Wat een rare bedoening, zeg! Ik heb tot dusver ook nog niets gehoord. Waarom zou je een oproep plaatsen en vervolgens niet meer reageren op mensen die op die oproep reageren?

Marije

• Fengzi

Ook op china.pagina zie ik ze elke maand. Je kan 2 dingen doen: Gewoon negeren of een reactie geven waar die Christen geen brood van lusten.