hoi mejdl, jij ook hier, lol. nou ik hoor zoveel verhalen van de oudere garde die hier in de jaren 50 zijn neergestreken, en dus goed geboerd hebben, na heel hard werken, dat die voor deze optie gaan. eerlijk gezegd verbaasd het me wel, omdat ik denk, als je hier al zolang woond wat heb je dan nog met nederland? zouden dat echt je *wortels* zijn, misschien wel hoor!! wat ik veel hoor is dat de mensen de historie missen van europa, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, dat hebben wij allemaal alweer gezien en kiezen juist voor het land hier. toch blijf ik erbij dat de mentaliteit hier een stuk *beter* of anders is dan elders. een voorbeeld; ik loop vanavond met mijn oudste zoon en de dogs op het strand, we komen weer bij de auto, en jahoor sleutels verloren!!!! terug het strand op en zoeken,zoeken, maar niet gevonden, dus toen naar de dichtbijzijnde camping gelopen, puf,puf, en daar naar huis gebeld, en jahoor internet aan, je raad het al, het thuisfront niet te bereiken, toen een collega geprobeerd, ook internet aan, dus de receptie dame bied ons vervoer aan, nou ik had het al warm en kreeg het nu nog warmer, want dit was in orewa en we moesten naar puhoi, afijn een busje geregeld, de zanderige honden erin en hup we worden netjes thuisgebracht, dus ik zeg wat krijg je van me, zegt die mevrouw doe maar een kop koffie en dat was het, en dan denk ik tja ik ben op de goeie plek terecht gekomen. cheers keesje.