Moeders gezocht voor nieuw forum..

• Josee

Hallo allemaal,

Ben je ook een mama die met gezin wil gaan emigreren, of al in het nieuwe land woont en het leuk vind om met andere emigrerende moeders te mailen over alles wat je interesseert?

Misschien is mijn nieuwe forum dan wat voor je, ik kan nog heel veel moeders gebruiken, gezellig!

Het maakt niet uit naar welk land je bent geemigreerd, emigratie is emigratie en het is ook heel interessant en leuk om van elkaar te weten hoe het in andere landen gaat met het emigreren..

http://xsbb.nl/phpbb/index.php?id=hetroerom&sid=2baac247f66f966d2dfd2ae2ed71855c

Groetjes,

en hopelijk tot gauw mails,

Josee

• Paul

Hoe zit het met de vaders?

Dit riekt naar discriminatie.

• Josee

Hoi Paul,

Wat heeft een uitnodiging voor een moederforum te maken met discriminatie?

Ik dacht hee er is gereageerd, leuk.. maarja..tja..

• Ruud

Dan log je toch als Pauline in?…:)

• Paul

Tja, er wordt hier openlijk onderscheid gemaakt naar geslacht (emigrerende moeders (v), ten opzichte van emigrerende vaders (m)), hetgeen indruist tegen het gelijkheidsbeginsel beschreven in artikel 1 van de Nederlandsche Gondwet, waardoor er sprake is van een strafbaar feit.

Maar laat ik verder niet zeurderig doen, en u succes wensen met uw forum.

• pearly

Misschien dat er ondertussen voor vaders, kinderen, oma's en opa's, nichten, neven, voor elk apart enz enz, ook een nieuw forum is geopend.

• `natasja

hoi josee ,ik ben een mamma met 2 kinderen ,enwil erg graag emigreren… bij deze,wil ik mij aanmelden. en laten anderen maar een pappaforum,opa,etc forum opzetten. dit is gewoon ff voor de mammaas, en er zijn altijd mensen die zich gepasseerd voelen. sorry,mannen, er is al zooooooooooveel voor jullie,nu ff niet.groetjes miriam

• Josee

Ha Miriam,

Wat leuk dat je mee wilt gaan doen! Ik ben hardstikke benieuwd naar waar je naar toe wilt gaan emigreren en hoe je dat aan wilt gaan pakken, welke voor en nadelen je ziet enz enz.

Hier is nog maals de link en tot gauw op het roer om! Als je je daar registreert dan maak ik je zo snel mogelijk lid.

http://xsbb.nl/phpbb/index.php?id=hetroerom&sid=01ad184450f823ff6aba8d8559089517

Groetjes,

Josee

• La Mama

Hoi Josee,

Leuk idee, ik zal af en toe eens buurten, kijken of ik deze of gene nog van info kan voorzien.

Die zure kritiek heb je hier altijd hoor…geeft niks, sommigen zijn nou eenmaal zo.

• Sophie NZ

Hoi, heb me aangemeld, maar wacht nog op ‘goedkeuring’ . Tot snel, groetjes vanuit Nieuw Zeeland, Sophie