wegwezen?

• NC

Ik heb me suf gezocht op internet, of er iets bestaat om mensen te vinden, die ook interesse hebben in het beginnen van een bed en breakfast/pension/hotel of i.d. in het buitenland, maar die alleen zijn en de stap alleen niet durven te zetten. Ik heb niks gevonden, ook niet via deze pagina. Dus bij deze de vraag, loopt er nog iemand in Nederland rond met plannen om iets te beginnen in het buitenland?

Ik ben benieuwd!

groetjes,

NC

• SL.

Plannen en mogelijkheden genoeg alleen het geld niet.

Maar waarom wil je dat weten ?

Groetjes

SL.

• JvZ

Ja wij willen iets beginnen in Belgie. Alleen we weten niet echt goed hoe we moeten beginnen.

Qua info op het internet kom je wel een eind maar eind sept. gaan we daar een week heen en gaan ons daar ter plekke orienteren.

JvZ

• Andre Hergraven

Hello Nc

sorry voor de laatste reactie , Ik ben wel geinterreseerd en loop dan ook al jaren met deze plannen in mijn hoofd en ga het dan ook begin ocktober uitchecken.

Als je nog geintereseerd bent om wat te beginnen laat ff wat horen en Email ff naar ahergraven@het net.nl en reageer zo snel mogelijk!! OK

groeten Andre NC schreef:

>

> Ik heb me suf gezocht op internet, of er iets bestaat om

> mensen te vinden, die ook interesse hebben in het beginnen

> van een bed en breakfast/pension/hotel of i.d. in het

> buitenland, maar die alleen zijn en de stap alleen niet

> durven te zetten. Ik heb niks gevonden, ook niet via deze

> pagina. Dus bij deze de vraag, loopt er nog iemand in

> Nederland rond met plannen om iets te beginnen in het

> buitenland?

> Ik ben benieuwd!

>

> groetjes,

>

> NC

• jacqueline kunst

Wij hebben zelf een b&b in Zeeuws vlaanderen (9 jaar) die geweldig leuk loopt.

(www.deierkurf.nl) Nu zijn we afgelopen voorjaar een week of 5 in Nieuw Zeeland geweest en zitten er op te broeden iets dergelijks aldaar op te zetten. Ben e.e.a. nog aan het uitpluizen, maar het komt in de richting. Het voordeel voor ons is dat we ervaring hebben, contacten in de reisbranche, en een stevig beginkapitaal. Nadeel: we zijn resp. 45 en 56 jaar jong, maar gelukkig goed gezond en zonder handenbindertjes. Mail me.

groeten Jacqueline

• Joost

Soms,maar eigenlijk best wel vaak zijn er nog mensen die echt denken dat ze werk kunnen vinden in een emigratieland…..en dan bedoel ik de landen buiten de EU.

Ook met 10.000 euro redt je het niet……vaak zelfs met 100.000 ook niet…

vaak blijft het een droom…..uit eigen ervaring weet ik dat mensen die alleen maar parten over emigeren het vaak niet doen.

Joost.

• manuela van mierlo

heyyy,

Ja ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben misschien nog jong maar zou heel graag Nederland willen verlaten. Zelf ben ik helemaal gek van het caraibische gebied maar ook Canada trekt me heel erg. Maar ja zoals velen is geld gewoon een groot probleem. Ben jij ondertussen al iets wijzer geworden?

Groetjes Manuela

• jantine

ik ga over 7 weken al emigreren, naar chile, en ik hoop binnen een paar jaar mijn eigen hostel-campingsite en outdooroganisatie op te richtten. Ik heb misschien alleen als voordeel, of als nadeel, het is maar hoe je het bekijkt, dat mijn vriend half-chileens, half-itiliaans is, maar de vragen over hoe en wat blijven. Ik heb twee maanden geleden besloten met hem mee terug te gaan.(hij woont nu in NL) Mijn droom bleek zijn droom te zijn. Is het opwelling of je hart volgen? Bij mij is het zeker het het laatste en mocht ik over een paar jaar terugkomen, kan ik in ieder geval zeggen dat ik geprobeerd heb om een droom waar te maken!