TV-programma Ben van blinQ zoekt kinderen die gaan emigreren

• jodokus

zo zie je maar weer, hoe gristerlijker hoe smeriger ze zijn….

Geloof moet worden verboden, en mensen die het uitdragen mogen hier wel aan de witte haaien gevoerd worden… hoewel ik weet niet of dat taaie vlees wel zo goed voor ze is, maar we kunnen het allicht uitproberen.

Zijn er nog vrijwillige gristenen, moslims, etc??

• Nathalie

ohoho hahah

• bappie

I feel sorry for you.

• Stippel

Tjongejonge wat een gezeik. Als atheist kan ik er niet zo goed tegen als mensen zich zo op hun pik getrapt voelen door mensen die gelovig zijn (zelfs al zijn 't meisjes net zoals ik). Leven en laten leven, zullen we maar zeggen. Get a life!

En geef nou eerlijk toe: het is voor een kind een hele verandering als je hem/haar overpoot van ‘t ene naar ’t andere land. Ouders maken die keuze bewust, kinderen worden maar geacht om mee te gaan. Natuurlijk hebben ze het daar moeilijk mee en die mening mogen we ook best een keer horen. Niet dat we daar naar hoeven te handelen (we blijven per slot van rekening ouders, en ouders nemen de beslissingen). Maar misschien krijgen de mensen die zo fel reageren dan wel last van een schuldgevoel naar hun grut toe? Ocharme…

• DE Willem

hierbij dan een reactie van mij die vrijdag 16-09 vertrek naar Zuid-Afrika met drie dochters van 15,9 en 8.

de twee kleintjes vinden het spannend en leuk, maar de oudste is het er helemaal niet mee eens maar gaat toch mee.

in het begin was het een grote ruzie maar nu is ze al aardig bijgedraait en begint er al gewoon over te praten en is toch wel een beetje nieuwsgierig.

wij hebben wel gezegd als ze 18 is en ze wil terug naar

nederland dat de mogenlijk er is dat, dat kan.

• Redactie Ben van blinQ

Ik wil u allen bedanken voor de reacties op mijn oproep! Ik heb genoten!

• Ernesto

Wat ontzettend om van je Kate om te doen alsof je een buitenstander bent …en dan mailen vanuti dezelfde productiemaatschappij! Oliedom!

• Nathalie

Hi DE WIllem,

Heel veel geluk in Suid Afrika!! Ben wel een beetje jaloers, maar mag niet klagen want ik woon nu in Nieuw Zeeland. Onze eerste keus was dus SA, maar omdat mijn man zijn staatsburgerschap niet had verlengd was het voor ons onmogenlijk om terug te gaan. Tja met heel veel poen wel natuurlijk. Het is wel zo dat we ons veiliger voelen hier in NZ.

Enjoy jou're life!!!

• Fritsie

Ja, DE Willem,

Ook namens mij veel succes daar in SA. Wij hebben gekozen om down under te gaan (au). Zet um op daar!