informatie over verhuizen.

• alice

Waarom kan dat niet? als hij toch elke maand netjes zijn huur/gas/water en licht betaald?

Ik had toch echt het idee dat huurders in nederland aan alle kanten beschermd zijn..uitzetten zal nog niet meevallen.

Dat hij veel duurder uit is dat af en toe een hotel…en andere zeker in drukbevolkte geboeden van een huis onthoud is een andere zaak.

• pearly

Ik heb een paar weken geleden aan mijn woningbouw ver. gevraagd of het mogelijk is dat ik mijn huis onderverhuur.

mij werd verteld dat ik dat schriftelijk moet aanvragen, ik krijg daarna van hun een speciaal formulier ( waar ze heus wel specifieke vragen op zullen hebben staan)

en dan is het mogelijk om goedkeuring te krijgen.

ik denk verders idd dat als de woningbouw co op de hoogte is, en toestemming geeft en de huur elke maand netjes wordt overgemaakt het geen probleem is.

• Job

Hoi,

weet je toevallig hoe het zit als je je (blijkbaar verplicht) uitschrijft, en na zeg 5 maanden weer terug komt (ik ga weg, maar weet niet of het voor een periode is, of dat het een meer permanente vorm krijgt)?

Kun je je dan zonder problemen weer inschrijven?

Groetjes,

Job