brief ambassade over laatste gegevens arbeid?

• Heleen

Hallo!

Het is bijna een jaar geleden dat wij onze aanvraag voor een visum (skilled worker) Canada aangevraagt hebben. Twee weken geleden kregen wij een brief van de ambassade met de vraag of wij een copy van het laatste arbeidscontract van de hoofdaanvrager willen opsturen. In juni heeft mijn partner een nieuwe baan (postbank) aangenomen omdat het op zijn huidige (vaste-) werk (fotograaf) niet meer voldeed. De uren die hij overhoudt besteed hij vol overgave aan het freelance fotograaf zijn (vele jaren ervaring - op die wijze visumaanvraag gedaan).

Ik vraag mij nu alleen af waarom de ambassade deze gegevens nodig heeft en of dit nadelig kan zijn voor de punten (gezien werkervaring fotograaf). Wie heeft ervaring hiermee?? Alvast bedankt voor de reactie! Groeten,

Heleen en Egbert

• Canadastrid

Het is een extra controle, niks nadeligs aan….gewoon even een kopietje opsturen en je medische keuring papieren zijn de eerstvolgende papieren.

Dat hij nu een andere baan heeft zegt niks, hij zou het toch opgeven om naar Canada te gaan?

Maak je geen zorgen..gewoon doen.

• Heleen

Dank je … stelt me gerust!!!!