Wie heeft interesse in emigratie naar Canada?

• Peter Teffer

Ik ben een freelance journalist en schrijf onder meer artikelen voor het Canadese dagblad The Chronicle Herald. Ik ben met de voorbereidingen bezig voor een artikel over emigratie van Nederlanders naar Canada. Daarvoor heb ik onder meer interviewtjes nodig met mensen die overwegen of al hebben besloten naar Canada te gaan. Elke reactie stel ik zeer op prijs.

Dank!

Peter Teffer

Freelance journalist

• Heleen

Dat zijn WIJ! Wij hebben interesse in emigratie naar Canada. Inmiddels is t lange wachten grotendeels voorbij tot dan echt die uitslag straks op de deurmat valt! Laat maar weten wat je weten wilt!!!! Groet, Heleen en Egbert

• Annette Sluiter

Hallo Peter,

Neem gerust contact met ons op. Wij kunnen je in contact brengen met emigranten die bijvoorbeeld 2 jaar geleden geemigreerd zijn vanuit Nederland naar Canada, die net een week geemigreerd zijn of die midden in de procedure zitten.

Met vriendelijke groet,

Annette Sluiter

Immigration Consultant

CSIC & CAPIC gecertificeerd

www.canadaimmigrationjobs.com

• Arno de Krosse

Hoi Peter,

Ik heb zeker interesse om te emigreren,ergens tussen Vancouver en Abottsford.

Heb wel probleem,mijn vrouw wil niet mee.Dus dat is moeilijk om een beslissing te nemen.Maar overweeg om alles (incl.4kids)achter te laten,want in Nederland is het niks meer aan,ben hier niet gelukkig.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Met vriendelijke groet,

Arno de Krosse.

• Peggy

Beste Peter,

Je kunt aan ons alles vragen, het wachten op de uitslag van ons visum is voor ons net begonnen. De bevestiging van de ambassade in Berlijn hebben we net binnen, dus de aanvraag is nu net een aantal weken in behandeling.

Mijn man en ik gaan samen naar Canada.

Vriendelijke groet,

Peggy Ham