ik ben ook van plan om naar suriname te gaan en daar te blijven, ik wil me voegen bij mijn vriend , die ging na 20 jaar weer eens een keer terug voor vakantie en wou daar blijven.In onderling overleg heb ik beloofd om met hem mee te gaan, anders was hij daar niet gebleven.
Maar ik zit toch met een aantal vragen. de tickets zijn schrikbarend duur, en omdat ik nederlandse ben en hij surinamer ,moet ik een retour ticket kopen. die 3 weken ticket van de klm is goedkoper , als ik nu gelijk een verblijfsvergunning daar in su aanvraag, redt ik dat dan met die 3 weken ticket. want een ticket terug is vanuit daar veel goedkoper.
Een half jaar ticket komt je op zo een 1500 euro en ik moet dat 2 keer kopen vanwege ons kind.
Is het makkelijk om een verblijfsvergunning te krijgen in su.
Maar ben ik uberhaupt verplicht een retourticket te kopen als ik bijvoorbeeld een jaar visum aan vraag bij de ambassade. Ik heb vernomen dat je bij de ambasade geen verblijfsvergunning kan krijgen, maar kan ik daar op het moment dat ik voor mijn visum ga vermelden dat ik voorgoed wil blijven. of geldt het dannetzo als voor de suries dat ze geen visum krijgen ivm vestigingsgevaar.
nou in ieder geval bedankt
groeten suus