zeecontainer verhuur

  • René

    Hallo, In september ‘emigreer’ ik naar Ierland waar mijn vriendin al woont. Omdat we een redelijk nieuwe inboedel hebben willen we een aanzienlijk deel meenemen en bij voorkeur zelf vervoeren in een zeecontainer. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben. Ik heb tot nu toe één offerte gehad (www.rent-a-container.com of nl) maar wil deze graag vergelijken met soortgelijke aanboden.

    bvd voor de reactie…

  • olaf

    Is het misschien niet een goedkoper idee om gewoon een int.transportbedrijf in te schakelen en de boel te verhuizen met een vrachtwagen.Mits je alles zelf inpakt en klaarzet. Met de snelboot naar Ierland is waarschijnlijk goedkoper en sneller.

    Veel sucses. Groetjes Olaf

  • ria

    Hoi rene ik ben nieuw hier maar zag net je bericht staan.Wij zijn vorig jaar naar gran canaria gegaan te wonen en wij hebben onze inboedel via donex gedaan.Het is ons erg goed bevallen en het is nog goedkoop ook.Mischien moet je eens met hun contackt op nemen.veel succes.René schreef:

    >

    > Hallo, In september ‘emigreer’ ik naar Ierland waar mijn

    > vriendin al woont. Omdat we een redelijk nieuwe inboedel

    > hebben willen we een aanzienlijk deel meenemen en bij

    > voorkeur zelf vervoeren in een zeecontainer. Zijn er hier

    > mensen die daar ervaring mee hebben. Ik heb tot nu toe één

    > offerte gehad (www.rent-a-container.com of nl) maar wil deze

    > graag vergelijken met soortgelijke aanboden.

    >

    > bvd voor de reactie…

  • Antonetta Spano

    Geachte,

    Ik wil vragen wat het kost een zeecontainer te huren voor het vervoer van meubels na een ander land

    groetjes