emigratieconsulenten

• Marc

Ik denk erover om naar Nieuw-Zeeland te emigreren. Kan iemand mij een betrouwbare en goed geprijsde emigratieconsulent aanraden? Hoe staat Buysse bekend?

Groeten Marc

• Ruud

Ligt er ook aan op wat voor soort visum je naar het land wilt. Is je kans op slagen groot, dan kan je voor een eenvoudig goedkoop bureau kiezen, of het zelf doen. Als je naar Buysse je cv opstuurt krijg je een eerlijk eerste gratis advies. Gaat alleen met je in zee als de kans van slagen meer dan 98% is heeft hij mij verteld. Zijn ook veel mensen ontevreden over. Moet ergens op dit forum staan. Malcolm werkte enkele maanden terug nog met no cure no pay. Gaat alleen met je in zee als hij het ziet zitten. Beoordeling nav je cv is daar ook gratis. Eerlijke mensen, maar niet de goedkoopste. Daarnaast heeft de overheid (NZIS) heel veel info en kan je via internet een eenvoudige test invullen om te zien of je voldoende punten haalt.

• Alice

Moraal van Ruud zijn verhaal.

Als een emigratieconsulent het ziet zitten met je, kun je je een hoop geld besparen door het lekker zelf te doen.

Er zijn buro's die het door jou in elkaar,bij elkaar gezochte dossier nakijken op uurbasis.

Dan koop je voor een klein bedrag de zekerheid dat je dossier klopt, voor je het op gaat sturen.

• Marc

Beste Alice,

Kun je me een bepaald bureau dat visa-aanvragen op uurbasis bekijkt aanraden?

Groeten Marcel

• Alice

Paul Hiltemann uit Zoetermeer is er een die je op uurbasis kunt inhuren.

Verder zit er nog een in de buurt van Zwolle…haar naam is me even ontschoten, kan het opzoeken als je het weten wilt.