Nederlandse expats gezocht

• Paul

Beste Nederlandse expat,

Mijn naam is Paul Begemann en ik ben momenteel aan het afstuderen aan de Hogeschool Inholland te Rotterdam. Voor mijn onderzoek “Staatsloterij en Expats” ben ik op zoek naar Nederlanders die in het buitenland wonen en willen deelnemen aan mijn onderzoek.

Het invullen kost u minder dan 7 minuten en de onderzoekgegevens zullen strikt vertrouwelijk volgens de wet bescherming op persoongegevens in behandeling worden genomen.

Alle respondenten die de enquête vóór 30 juli as hebben ingevuld, maken kans maken op een Straat Staatsloten (10 x Staatsloten met Jackpot) ter waarde van ? 135,-. U kunt de onderstaande link gebruiken om de enquête te starten.

http://www.surveyworld.net/sw/surveys/part.asp?S=9716&Anonymous=1&L=2&R=0&H=9D48EEA68080C0E17CC712439456C017A479C71D

Ik dank u bij voorbaat voor uw medewerking en veel geluk met uw deelname!

• ien

GAAAPP… WORDT EEN BEETJE VERVELEND DIT OP ZOVEEL PRIKS TE ZIEN

• Rusty

Hij is ook al van de canadaprikpagina geknikkerd. Het is reclame voor de staatsloterij. Wat heb je aan een straatlot als je in het buitenland woont. Dus waarom zou je meedoen.

• nicky

Gewoon reclame dus, de link werkt niet eens.

• Saar.

Nou ik zou wel 20.000,- euro willen hebben, alleen win ik nooit.

Als iedereen die dit leest nou eens 1,- euro (meer mag ook !!!) op mijn rekening zet kom ik er misschien ook wel………………..wie weet ?

Dan heb je wel iemand heel erg gelukkig gemaakt met die ene euro en kan ik weg naar mijn paradijsje !!!

alvast vriendelijk bedankt

Saar !!!

oh, voordat ik het vergeet …….mijn rekeningnummer is 6384383

………………………………………………………………& buiten schijnt het zonnetje !!!

• Rusty

hahaha,

da's mischien wel een snellere manier.