Tuinbouw

• kuifje

Is iemand iets bekend van de mogelijkheden om in Australië iets in de tuinbouw te doen.

Eventueel in combinatie met een viskwekerij en overnachtingsmogelijkheden.

Wij hebben geen voorkeur voor een staat.

De staat waar we de meeste kans hebben gaat onze voorkeur naar uit. We willen heel graag met onze kinderen naar Australië om hen daar een fantastische toekomst te geven.

• Dutch On Line

Kuifje

Zeker weten dat je in de tuin bouw wilt?

90% van NSW is droog verklaart en de boeren hebben ook al 4 jaar geen goede regen bui gehad

Onze water voorziening is nu op 40% en dat is in Sydney

En de tuin krijg 2 keer in de week een beetje water

Wat betreft fish farming zoek je het beste op webwombat.com.au

Onze website heeft handige links voor je ook een forum waar je vragen kan stellen re scholen voor kinderen etc

Ron

Dutch On Line

Sydney

De Nederlandstalige Informatie Website Down Under

www.dutch.net.au

• Bianca

Kuifje, je maakt mij erg nieuwsgierig!

Je reageert op een bericht over een onderzoek naar emigreren naar Canada, vraagt over Schotland, Australië en Suriname….

Als je nu in NL woont, waarom wil je zo graag weg en maakt het niet uit waar jullie heengaan?

• mil

hehe;-) ja, hij puzzeled mij ook. Ik was al zo nieuwsgierig waarom hij/zij naar een fietsenwinkel in Perth vroeg

• kuifje

Hallo jongens en meisjes,

Jullie zijn goed oplettend. Wij willen inderdaad graag weg uit Nederland (daar zijn we gelukkig vrij in). Wij zouden heeeeeeeeel graag naar Australië gaan mijn vrouw en ik. We hebben er alles voor over. Ik heb kranten aangeschreven, de radio gemaild etc.

Ik heb er ook een tijdje gewoont, begin jaren 90 ben terug gekomen door omstandigheden. Een nichtje van mij uit Aussie is in Schotland gaan wonen vandaar de tweede keus. Ook omdat Australië het de emigranten zo moeilijk maakt.

Suriname vindt ik gewoon heel leuk om wat meer over te weten te komen (gewoon algemene interesse).

Ik hoop dat jullie te vreden zijn.

Maar als jullie ook hulp, tips hebben.

Of natuurlijk dat ene GAATJE dan hoor ik het ook graag.

Groetjes,

Kuifje

• mil

ouch.. Ik had trouwens al een tip gegeven, maar daar werd helaas niet op gereageerd. Geven en nemen enzo.

• Cor burger

Al eens aan Chili gedacht?

welke ervaring heb je?

Ik zoek nog iemand.

CB