hallo mevr theemuts,ik lees dat u niet weet welke antwoorden u moet geven,ik denk dat het simpel is gewoon een eerlijk antwoord, en dan nog eens wat ,wat is dat voor een helpende familie ?die je heb als je je daar niet voor de tijd dat je over komt naar nederland in kunt schrijven je moet toch ergens beginnen je kunt toch niet alles met de computer regelen,en als je nergens staat ingeschreven doen ze ook niets voor je,want dat zijn de regels eerst inschrijven dan naar een woning zoeken eventueel bijstand aanvragen werk zoeken? ( hebben ze lever niet natuurlijk dus houd de Gem.de boot af.)er zijn veel gemeente die hebben een voorrangregels voor personen die tussen de wal en het schip raken ,probeer in gemeentes de wethouder van volkshuisvesting te pakken te krijgen,of de burgemeester,waar een wil is is een weg, kijk ik weet alleen wat je op het bord kwijt wil,maar bouw zelf niet te veel opstakels, want dan werkt alles tegen je, ze vragen gelijk aan je heb je inkomsten heb je spaargelden kunt je je zelf onderhouden,heb je een baan,waar wil je de kinderen naar school doen al dat soort vragen.veel wijsheid en sterkte, vr groet mr.nobody wens je veel succestheemuts schreef:
>
> Het is nu dinsdagmorgen en heb wat tips vanjullie op gevolgd
> - ambassade te Berlijn wederom gemaild
> - dhr Dittrich D66 gemaild
> - 10 gemeentes aangeschreven
>
> Nu maar afwachten of er nu wel iemand is die mij iets
> concreets willen aangeven wat te doen
> Inmiddels heb ik wel een mail ontvangen van de gemeente waar
> ik het laatst in NL heb gewoond, maar vooralsnog geen info
>
> met mij gaat het maar zo zo, de kinderen zijn behoorlijk van
> slag
> De jongste kan zich niet meer concentreren op school en heeft
> veel huilbuien
> de oudste heeft veel woede in zich en zwaait behoorlijk om
> der heen
> Ben ik koppig?? ik twijfel om aan te melden als dakloze pffff
> heb het er erg moeilijk mee…wat moet ik zeggen…geef ik de
> juiste antwoorden op de vragen die ze dan gaan stellen?
> In ieder geval ben ik blij dat we verder gezond zijn…
> Meer tips??? let me know!
>
> greetzzzzz