emigreren naar nederland

• Fransendiana

Fascinerend, de ene persoon wil hierheen, en de andere persoon wil daarheen.Wat zouden de redenen zijn dat mensen vanuit Aruba naar Nederland willen komen emigreren vraag ik me altijd af, is het nog gelukt allemaal…..na 4 jaar ?

• john

emigreren naar nederland:S

je moet er maar zin in hebben.X(

• Vinod

kijk op www.ind.nl..

hier kun je alles vinden over emigreren..

let wel op de Ind is verantwoordelijk voor al je papierwerk..

gr,

• het meisje

hallo,

op postbus 51 kun je heel veel vinden

en gewoon op google rond kijken.

suc 6

groetjes

• het meisje

hallo,

wie weet of de spanjaarden die naar nederland zijn gekomen zich goed hebben aangepast.

ik hoop snel antwoord te krijgen.

groetjes ‘het meisje’

• sadeq

Gechte heer/ mevrouw,

IK woon in belgie en heb ik een onbepaald verguning . heb ik recht om in Nederland te wonen?

Groetjes

sadeq

• Jaara

Geachte heer/ mevrouw,

IK ben marokkaanse nederlanders IK heb WWB wet werkloos bijstand ,mijn vrouw woont in marokko en zij is zwanger, en over 3 maanden gaat een kind krijgen en die kind heeft recht om Nederlandse passport en ik wil hem zien . Mijn vrouw heeft recht om een visum te krijgen om mijn kind te zien?

Groetjes

sadeq

• vardan

halo ik ben in Grikeland en ik wil so snel mogelijk emigriren naar Niderland samen met mijn vrou

• sadia

Hallo ik ben sadia en ik woon in nederland

ik heb een vraag ik heb een oom in kosovo wonnen en hij wil graag naar nederland komen wonnen en ook hier werken omdat daar geen werk is dus mijn vraag is hoe kan ik er voor zorgen dat hij hier komt wonnen en werken?

Groetjes sadia

• F.Kasmer

Hallo,

Mijn opa en oma hebben vroeger altijd in Nederland gewoont,geen Nederlandse paspoort maar wel vergunning.Opa heeft jarenlang hier gewerkt,ze zijn in 1988 teruggekeerd naar Turkije en hier woont mijn oom,moeder en tante in Duitsland.

Ze krijgen nog inkomen vanuit Nederland,maar ze zijn nu oud en kunnen niet meer voor hunzelf zorgen.

Mijn vraag is dan ook,kunnen opa en oma weer in Nederland wonen? Kan iemand mij daarover informatie geven?

Groetjes

F.