zo te lezen niet,verlangt naar oude schoolmaatjes geloof ik
Hoi Warner,
Vraag het aan Lody, wellicht weet hij het wel…
Of heb je hem niet uitgenodigd voor de reunie?
Succes
Bennie H
Wij zijn i.v.m. een reünie op zoek naar Josette Schonewille (zus van Mariëlle) geboren 18 mei 1955, dus nu 49/50 jaar. Zij hebben in de jaren zeventig gewoond in Hoogeveen-Drenthe-Holland. In die woonplaats hadden hun ouders een radio/tv winkel. In 1990 zijn Josette en haar zus in Huissen gaan wonen welke woonplaats ze plm. 1995 hebben verlaten om na wij hebben vernomen zich op de Canarische eilanden te vestigen. Volgens zeggen zouden ze een schoonheidssalon annex kapsalon exploiteren.
Van de 113 gezochte personen hebben we inmiddels 111. Kunt u ons helpen bij het vinden Josette?
Met vriendelijke groet,
Warner Kikkert
Beste oververjaarde pubers,
Jullie weten haar niet te vinden… Jammer dan. Ik kan wel zeggen dat Josette totaal geen behoefte heeft om te reageren. Ze is bezig af te vallen. Ze is goed op weg en is al 20 kilo vet kwijtgeraakt. Inmiddels is ze al 55 jaar oud, en staat ze al ingeschreven voor een verzorgingstehuis. Jammer dat haar gezicht zo opgezwollen is. Werner jonge… Ze hoeft jou niet. Josette heeft lang verkering gehad met onze muzikale molukse vriend uit Bovensmilde. Ze hield van die bruine jongen. Later heeft ze gewerkt bij een parfumeriezaak. Verhuisd naar Huizen en geemigreerd samen met haar zus Marielle naar Mallorca. Werner jonge zoek toch een mooi gladgestreken jongedame als partner en laat je fantasie uit je verleden toch liggen. Ik hoop dat je zonder haar toch gelukkig wordt.
Met vriendelijk groeten
Marty
Geachte Marty,
Onderstaand bericht heb je ongeveer 2 jaar geleden geschreven n.a.v een ander bericht.
Ik ben namelijk al heel lang op zoek naar Josette Marielle en Marielle Josette Schonewille,
zij zijn namelijk nichten van mij. Hun moeder (tante Marg) was een zus van mijn vader (Tinus).
Zij hebben beide ook gewoond in Velp en Josette is getrouwd geweest en Marielle verloofd.
Het contact met hun is begin jaren 90 verloren gegaan. Ik zou graag weer met hun in contact komen, mits zij
dat zelf willen natuurlijk. Ik zoek hun al heel lang en kan hun op geen enkele manier vinden, tot dat ik u bericht las.
Met vriendelijke groet,
Anita Boers Bartelds (Hoogeveen)
Marty F Schreef:
——————————————————-
> Beste oververjaarde pubers,
>
> Jullie weten haar niet te vinden… Jammer dan. Ik
> kan wel zeggen dat Josette totaal geen behoefte
> heeft om te reageren. Ze is bezig af te vallen. Ze
> is goed op weg en is al 20 kilo vet kwijtgeraakt.
> Inmiddels is ze al 55 jaar oud, en staat ze al
> ingeschreven voor een verzorgingstehuis. Jammer
> dat haar gezicht zo opgezwollen is. Werner
> jonge… Ze hoeft jou niet. Josette heeft lang
> verkering gehad met onze muzikale molukse vriend
> uit Bovensmilde. Ze hield van die bruine jongen.
> Later heeft ze gewerkt bij een parfumeriezaak.
> Verhuisd naar Huizen en geemigreerd samen met haar
> zus Marielle naar Mallorca. Werner jonge zoek toch
> een mooi gladgestreken jongedame als partner en
> laat je fantasie uit je verleden toch liggen. Ik
> hoop dat je zonder haar toch gelukkig wordt.
>
> Met vriendelijk groeten
> Marty
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?