Josette Schonewille

• W. Kikkert

Hallo,

Wij zijn i.v.m. een reünie op zoek naar Josette Schonewille (zus van Mariëlle) geboren 18 mei 1955, dus nu 49/50 jaar. Zij hebben in de jaren zeventig gewoond in Hoogeveen-Drenthe-Holland. In die woonplaats hadden hun ouders een radio/tv winkel. In 1990 zijn Josette en haar zus in Huissen gaan wonen welke woonplaats ze plm. 1995 hebben verlaten om na wij hebben vernomen zich op de Canarische eilanden te vestigen. Volgens zeggen zouden ze een schoonheidssalon annex kapsalon exploiteren.

Van de 113 gezochte personen hebben we inmiddels 111. Kunt u ons helpen bij het vinden Josette?

Met vriendelijke groet,

Warner Kikkert

• roy

• Hans

wil Josette dit zelf wel ?

ik zou niet voor niets emigreren,al die nieuwsgierige mensen die 20 jaar later alles van je leven willen weten,laat me met rust zouden wij zeggen,maar das persoonlijk.

Roy, het beste is om als je vertrekt iedereen een kaartje te sturen of een advertentie te zetten, ik ben vertrokken en ik wil niets meer met iedereen te maken hebben die ik ken. Dus niet bellen, op bezoek komen en vooral geen reunie.

Is dat de reden van je vertrek, dat je niets te maken wilt hebben met mensen die jou nu kennen?

• Alice

Hoi Warner,

Ik weet niet of het een schoolreunie is maar anders zou je sites als schoolbank ofzo kunnen proberen.

Misschien kun je in huizen, hun oude buren bellen? die weten misschien waar ze verblijven.

Internationaal telefoonboek?

succes

• roy

• roy

Enne.je mag bellen en op bezoek komen hoor,maar reunies krijg ik altijd een nare bijsmaak aan,dat mag toch zeker wel ? :D

• Hans

Tuurlijk mag dat, maar Josette zal zelf ook wel kunnen beslissen of ze wel of niet wilt komen en daar komen ze pas achter als ze haar gesproken hebben lijkt me. En misschien is ze wel niet vertrokken omdat ze geen reunies mee wilt maken maar om een andere reden.

• roy

U..

• Hessel Olijve

• Hans

Alles goed voor de rest???