EMIGREREN NAAR NEDERLAND

• rasit

ik zou graag informatie willen over het emigreren naar nederland. want een vriend wil zijn vrouw naar nederland laten komen vanuit turkije maar hij krijgt elkekeer een dat het rood is dat het niet mee akkoord wordt gegaan maar er word niet vermeld door wat het niet akkoord word gegaan

• jetho

hallo ik heb een vriendin in brazilie wonen en wilt graag naar nederland komen

en ik wil haar graag helpen waar kom ik aan die informatie grtz

• bernard drost

kunt u mij helpen om mijn vrouw naar nederland te halen

graag hoor ik zo gauw als het kan van u

groetjes bernard

• senem

ik zou graag informatie willen over het emigreren naar nederland vanuit turkije. wat zijn de wetten voor aan welke eisen moet je voldoen?

• max

Geachtend Bernard,

Kan of wil u mij vertellen hoe het allemaal verlopen is met je emigratie en waren er ook nog moerlijkheden om u vrouw naar nederland te krijgen en zo ja hoe lang heeft het proces geduurt, kan je mij hier over berichten.

Groet max.

• ruud

mijn vriendin wil verhuizen naar nederland

Wat heeft ze nodig nederlandse sofie(bsn) nummer heeft ze

ze kan gaan huren dus huisvesting is geregeld

Maar dan komt het

welke papieren moet ze in orde brengen?

dank Ruud

• ruud

Het gaat erom dat ze van Belgie naar Nederland wil

Ruud

• jacqueline

weet iemand of het toegestaan is om van de filippijnen naar nederland te komn werken en wonen want me friend woond daar en hij kan daar geen werk vinden of krijgen zo wat ik van hem verstond heb

hij moet dAAR weg vind ik hoe kan ik dat het beste aanpakken weet iemand dat ik ben echt wanhopig

• Niels

zie www.buitenlandsepartner.nl

Maak je borst maar nat, het is moeilijker dan ooit het fort Nederland binnen te komen

• Filipa

Je kunt naar www.ind.nl gaan, daar kun je informatie vinden en of ze bellen.

Je stelt al je vragen en ze kunnen je informatie geven of verder verwijzen.

Ik weet veel daarvan want mijn echtgenoot komt uit de Dominicaanse Republiek.

We waren met een moeilijke proces bezig, gelukkig is dat nu allemaal goed afgerond!!:) Dus je kunt mij mailen voor vragen, ik help je graag met wat ik kan.

Groetjes Filipa Fraga