emigreren naar turkije

• Ali Kokhan

Geachte lezer, lezeres,

Zou u één specifiek voor de Nederlandse 55+ers opgerichte huis in Turkije willen kopen of huren ?

Welke activiteiten zou u ook in uw nieuwe woonomgeving willen blijven uitoefenen,

Welke nieuwe activiteiten zou u in uw nieuwe woonomgeving willen uitoefenen?

Welke voordelen en nadelen denkt u de emigratie met zich mee zal brengen?

Wat zal voor u het doorslaggevende factoor zijn (kan iets anders zijn) om emigratie naar Turkije te willen doorzetten.

Indien u ook zoveel mogelijk informatie over u zelf wilt geven (leeftijd; huidige woonsituatie, gezondheid enz) kunnen wij de ontvangen informatie beter met elkaar vergelijken en analyseren.

Om uw moeite te belonen, willen wij aan de 25ste, 50ste, 75ste en 100ste e-mail verzender 25 euro geven. Het geld zullen wij aan uw bankrekeningnummer storten. De deelnemers onder het 55 jaar zijn uitgesloten van deze actie. U mag maar één keer deelnemen aan deze actie.

Uw e-mails kunt u sturen naar : alikokhan@yahoo.com

Bij voorbaat dank.

A.Kokhan

• Nathalie

!!

• marloes

Geheel mee oneens.

• yvonne

Ben je ooit wel eens in Turkije geweest??????

• Ali Kokhan

Nathalie,

ik wens je succes in je nieuwe thuisland en hoop dat je daar beter wordt behandeldt dan mensen die jij blijkbaar in Nederland behandelde.

• Ali Kokhan

Beste deelnemers,

alleen e-mails die een bijdrage leveren aan mijn onderzoek en verstuurd zijn aan mijn persoonlijke e-mail adres kunnen deelnemen aan de actie.

Overige reacties worden uitgesloten van de actie.

• La M@m@

Nieuw zeeland,Ali…jeetje, hét gat van de wereld…

Als we daar alle nathalies heensturen…wel zo rustig…

• Yvette

Waarom verdient men in Nieuw Zeeland, mensen als Nathalie.

Die opmerking is dus van het zelfde niveau als die van Nathalie.

Denk eens een keer goed na voordat je wat post.

• roy

Nee die opmerking is terecht van La Mama.

• wim

Aha, en nu ben jij “de turk” van Nieuw Zeeland?

Goed van je zeg, om in de huid te willen kruipen van datgene wat je schijnbaar zo veracht………of denk ik nu te goed over je……………?