nieuw tvprogramma ' Ik vertrek'

  • Liesbeth van den Bosch

    Voor de nieuwe televisieserie ‘Ik vertrek’, ben ik op zoek naar jonge gezinnen die deze zomer gaan emigreren en een nieuwe start zullen maken buiten Nederland.

    Bent u zo iemand die op het punt staat om alles achter te laten en in een ander land en een totaal nieuw bestaan op gaat bouwen? Dan kom ik graag, geheel vrijblijvend, met u in contact.

    Ik ben bereikbaar op telefoonnummer 035-5395012 en via

    liesbeth.van.den.bosch@stokvisniehe.nl

    Hopelijk tot horens!

    Liesbeth van den Bosch

    redactie ‘Ik vertrek’

  • Erik

    Goh, wat een origineel idee !! leuk !!

  • C.Kollen

    Hallo Liesbeth,

    Voor het eerst terecht gekomen op deze pagina.

    Ik was eigenlijk op zoek naar Nederlanders die zich in Engeland gevestigd hebben.

    Mijn man en ik en 2 kinderen willen ons volgend jaar zomer gaan vestigen in Devon Engeland. Wij willen daar een eigen bloemenzaak gaan beginnen.

    De kinderen zijn dan 18 en 15 jaar. Wij hebben Engelse vrienden wonen in Ipplepen Devon die een eigen camping hebben. Het blijft een grote stap en we zijn druk bezig met de voorbereidingen. Alles uitzoeken etc.

    Je kunt ons natuurlijk contacten. Ik heb geen idee wat voor programma je gaat maken. Wij kijken zelf graag naar “het roer om” en leren dan meteen hoe het vooral niet moet! En daarmee bedoel ik “ga niet onvoorbereid emigreren”.

    Succes met je programma.

    Groeten van Corine en Chris Kollen