verhuisdozen

• Frans

Weet iemand waar je stevige verhuisdozen kunt kopen ?

Ik ben al beetje rond wezen kijken maar overal verkopen ze van die dunne flut dingen. Ik ga ze verschepen in een zeecontainer dus ik wil ze wat sterker hebben.

Ik heb de site van “victor verhuis” al geprobeerd. Maar dat zal ik aan niemand aanbevelen. Tenzij je eindeloos thuis wil zitten wachten tot ze misschien je bestelling komen bezorgen. Ook hun bellen is niet zo'n goede optie want dat kost 45 eurocent per min. En de verkooppunten die ze zelf aangeven hebben niet alle dozen te koop. 3 soorten maar om precies te zijn. De rest is alleen online te bestellen. Geen aanrader dus.

• F

Probeer gewoon eens verhuisdozen te kopen via een verhuisbedrijf of via een groothandel.

Via internet vind je gerust wel adressen waar dit kan.

• Jetje

Ik weet niet of je daar al bent gaan kijken, maar ook de Praxis heeft verhuisdozen. Succes !!

• roy

marktplaats

• patricia

en de Gamma ook, met speciale verhuisdozen voor boeken.

• Hendrik

Hallo,

Wij zien bezig met het verhuizen naar Canada (ja, inderdaad, de O.S. gaan we net missen ……:(.

Onze buren zijn laatst ook verhuist en die hadden verhuisdozen via www.budgetverhuizer.nl aangeschaft.

Hebben wij dus ook gedaan. Erg goedkoop en ze worden ook nog thuisbezorgd.

Inpakpapier etc. kan je zo bijbestellen.

groeten,

Hendrik

• Claudia D.

Ook wij zitten midden in een verhuizing naar Canada.

Wij kregen de dozen gewoon van het verhuisbedrijf waarmee we verhuisd worden. Je zult ze ook vast daar kunnen kopen.

Overzee-verhuizers zijn: KHZ, De Gruijter, Corstjens, De Haan, Waaijenberg. (nog maar, maar een greep uit, allemaal te vinden op internet)

• mariannekaz

Kijk ook rechts in het scherm bij“markt”