Website emigreren naar Oostenrijk

• Annet van Niehoff

Beste Prikbord bezoekers,

Vanaf deze maand is de website www.ikwilnaaroostenrijk.com online. Een site die verteld over onze eigen emigratieervaringen maar vooral veel informatie biedt over emigreren naar Oostenrijk. Daarnaast is er een forum aan gekoppeld waar Oostenrijk emigratiegeïnteresseerden elkaar ontmoeten.

De site is nog niet af, gaat dat ooit lukken ???? maar een eerste aanzet is alvast te bekijken.

Liebe Grüÿe,

Netteke

• roy

..

• Lia

Hallo,

Kunnen wij ff blij zijn dat er ook mensen zijn die NIET naar Oostenrijk willen emigreren. Anders zouden wij wel in Nederland kunnen blijven want als iedereen dit nou een mooi en prachtig land zou vinden.

Nee hoor Roy, ga jij maar lekker naar een ander land. Vinden wij helemaal niet erg.

Groetjes en succes met je emigratieplannen.

• Roy

..

• Lia

Nee hoor Roy, ik ben totaal niet gefrustreerd, ben alleen blij , en dat kan ook niet anders, dat er mensen zijn die OOstenrijk niet mooi vinden. We hoeven toch niet allemaal hetzelfde mooi te vinden. Zo houd ik absoluut niet van Spanje , Frankrijk en ga zo maar door. Alleen maar goed toch ??

Succes met je emigratie plannen waar die je ook naar toe mogen leiden.

Lia

• Petra

Hoi Roy,

Als je niet bij het Oostenrijk forum bent geweest, dan zou dit inderdaad zo kunnen lijken omdat Lia niet met smilies werkt, maar geloof mij maar, de meeste Oostenrijk liefhebbers zijn _echt_ blij als andere nederlanders het land alleen maar leuk vinden om op vakantie te gaan :-)

Als je gaat voor het authentieke van een bepaald land, dan wil je juist liever niet al teveel landgenoten tegenkomen. Voor je het weet krijg je weer van die nederlandse enclaves en dat is juist wat de meeste emigranten proberen te ontlopen.

Groetjes,

Petra

ook Oostenrijk liefhebster ;-D

• Roy

Ik spreek niet over de flora en fauna van Oostenrijk,want die is ronduit prachtig,het is een prachtig natuurland met zuivere lucht,ik heb het meer over het politieke vooroordelenklimaat,dat is kasverrot.

• Petra

haha, dat valt erg mee hoor Roy. Iedereen denkt geloof ik dat Oostenrijk uit alleen maar Haider aanhangers bestaat, maar die partij heeft afgelopen verkiezingen gigantisch verloren, dus dat valt best mee.

En als ik verder eens om mij heen kijk dan zie ik een heleboel andere heel enge westerse landen. Nederland vind ik steeds minder prettig worden in dat opzicht en over de VS praat ik al helemaal liever niet. Zo zijn er natuurlijk nog veel meer helaas. Ieder land heeft zo z'n voordelen en z'n nadelen, daarom is het belangrijk om niet zomaar rücksichtlos naar een land te vertrekken, maar je goed te informeren over dit soort zaken.

groetjes, Petra

• karin

vraagje waarom wil jij dan weg anders blijf toch lekker in nederland wonen

met zijn multicultie cultuur en hier met de politiek en dicht bevolkt

wij willen ook weg uit nederland alleen al voor de toekomst van de kinderen en voor onszelf en de 3 RRR rust ruimte en RESPECT

en ik moet de dames gelijk geven ieder zijn eigen voor keur bij ons dus ook oostenrijk

karin

• Roy

.