kind geemigreerd

  • Linda Versteege

    In het tijdschrift Margriet wordt elke week de rubriek Haar Verhaal geplaatst, waarin een vrouw haar verhaal over de meest uiteenlopende onderwerpen vertelt. Voor die rubriek ben ik op zoek naar een vrouw (leeftijd 35-55 jaar), wiens kind naar het buitenland is geemigreerd. Wat doet het met je als je kind die beslissing neemt? Mis je je kind erg? Zie je je kleinkinderen (als die er zijn) nog regelmatig? Zoekt u uw kind vaak op? Voorbeelden van dergelijke verhalen zijn te vinden op mijn website http://www.seetekst.nl - portfolio - Margriet. Wilt u meewerken aan een telefonisch interview over dit onderwerp? Mail dan naar seetekst@wanadoo.nl.

  • Puk

    Ik snap helemaal niets van dit bericht!!!

    “In het tijdschrift Margriet wordt elke week de rubriek Haar Verhaal geplaatst, waarin een vrouw haar verhaal over de meest uiteenlopende onderwerpen vertelt. Voor die rubriek ben ik op zoek naar een vrouw (leeftijd 35-55 jaar), wiens”

    Je was toch op zoek naar een vrouw???? Dan moet het “wier” zijn! Leren de journalisten van tegenwoordig nog wel de Nederlandse taal.

    “kind naar het buitenland is geemigreerd.”

    Even rekenen, een vrouw van 35 die zeg maar op haar 18e een kind heeft gekregen, kan hooguit een kind van 17 hebben. Zou zo'n kind echt zelfstandig kunnen emigreren? Of praten we hier over gescheiden ouders waarvan de vader de kinderen meegenomen/ontvoerd heeft??? Of misschien wel een enge partner!

    “Wat doet het met je als je kind die beslissing neemt?”

    Zie je wel, toch niet! Denk je nou echt dat een kind zo jong al kan gaan emigreren??? Of praten we hier over een working holiday of au pair of zoiets??

    “Mis je je kind erg? Zie je je kleinkinderen”

    KLEINkinderen?????? Allemachtig!

  • Linda Versteege

    Beste Puk,

    'bedankt' voor uw constateringen.

    Voor alle mensen die het wel snappen: Ik ben dus op zoek naar een vrouw die wil vertellen over haar kind die naar het buitenland is geemigreerd. 35-55 jaar is de doelgroep van Margriet. Ik zie leuke reacties graag tegemoet.

  • annette Sluiter

    Beste Linda,

    Zou je aub contact met me op willen nemen?

    annette@canadaimmigrationjobs.com

    Hartelijk dank!

    (Puk, laat mensen aub in hun waarde. Wanneer je niets te melden hebt mbt een onderwerp, laat het dan voor de mensen zijn die wel interesse hebben)

  • Alice

    je adres klopt niet Linda mail mij even.

  • Linda Versteege

    Inmiddels is het gelukt om iemand te vinden die mee wil werken aan het interview! Iedereen bedankt voor de reacties en als het artikel geplaatst wordt zal ik nog een berichtje achter laten!

    LindaLinda Versteege schreef:

    >

    > In het tijdschrift Margriet wordt elke week de rubriek Haar

    > Verhaal geplaatst, waarin een vrouw haar verhaal over de

    > meest uiteenlopende onderwerpen vertelt. Voor die rubriek ben

    > ik op zoek naar een vrouw (leeftijd 35-55 jaar), wiens kind

    > naar het buitenland is geemigreerd. Wat doet het met je als

    > je kind die beslissing neemt? Mis je je kind erg? Zie je je

    > kleinkinderen (als die er zijn) nog regelmatig? Zoekt u uw

    > kind vaak op? Voorbeelden van dergelijke verhalen zijn te

    > vinden op mijn website http://www.seetekst.nl - portfolio -

    > Margriet. Wilt u meewerken aan een telefonisch interview over

    > dit onderwerp? Mail dan naar seetekst@wanadoo.nl.