Contact met andere aspirant emigranten

  • Patricia

    Hallo allemaal,

    Wij zijn een stel die de procedure van emigreren net zijn opgestart. De droom is naar Canada.Mijn man werkt in de ICT en ik in de kinderopvang , dus hopen we dat wij daar aan de slag kunnen. Het zou erg leuk zijn om eens van gedachten te wisselen met mensen die daar al zitten of mensen die dezelfde droom koesteren als wij, en ook naar Canada willen.Het is op zich al een hele klus uit te zoeken waar in Canada te gaan wonen, aangezien het zo'n enorm uitgestrekt land is. Zelf denken we aan Ottawa en Winnepeg, klimatologisch wel aantrekkelijk, met name als je van strenge winters houdt :-)Wij gokken erop binnen anderhalf jaar hier weg te kunnen. Iemand enig idee wat het kost wanneer zo'n bureau de aanvraag voor je behandeld en eventueel ook bemiddelt bij een job?

    Groetjes,

    Patricia

  • johan van baars

    kijk even op www.mowi.nl

    een heleboel informatie.

    Een happy geemigreerde brabander in Canada

  • Patricia

    Okey thnx, ik zie al voldoende informatie om voorlopig even zoet te zijn. Weet iemand of de medische keurinn en de Engelse test die je moet doen zwaar zijn?

    Groetjes Pat

  • Syl

    Misschien is deze link ook iets voor jou,

    gaat over mensen die van plan zijn te gaan emigreren en mensen die al geemigreerd zijn. Onderwerpen lopen erg uiteen.

    http://www.opdekoffieinnederland.org/

  • annette Sluiter

    Hallo Patricia,

    Neem gerust contact met ons op:

    www.canadaimmigrationjobs.com

    001-506-276-3336

    annette@canadaimmigrationjobs.com

    Hartelijke groet,

    Annette Sluiter

    Immigration Consultant