Weleens aan Twente gedacht?

  • J-P

    Ruim 7 jaar geleden verhuisden we van Den Haag naar een dorp in Twente.

    Wat een wereld van verschil binnen één land. Voor mij een emigratie binnen de landsgrenzen. Onze kinderen hebben hier de jeugd, die wij ooit ook in de Randstad hadden. Ik heb het eerste jaar echt moeten leren onthaasten. We wonen in de nabijheid van het nationale park: de Sallandse Heuvelrug. We genieten elke dag van de mensen en omgeving. Je moet je natuurlijk wel kunnen aanpassen.

    De website http://koopadviseur.nl geeft je goede tips.

    Kijk maar eens, al is deze site nog gedeeltelijk niet af.

  • Alice

    Niet te veel promoten anders zit het daar over een jaar ook vol.

  • jet

    Wij zijn ruim twee jaar geleden van het Westland naar een dorp in Drenthe verhuisd! Heerlijk! Heb nog geen spijt gehad en voel me hier helemaal thuis. Contact maken met de ‘locale bevolking’ was ook geen probleem want ze zijn hier super vriendelijk. Maar zoals Alice zegt, het zou niet best wezen als de mensen uit het westen massaal hierheen kwam….laat ze maar vooral in het westen blijven of naar het buitenland emigreren want anders wordt het hier ook te druk!

  • J-P

    Massaal lijkt me ook geen oplossing.

    Maar ruimte is er voorlopig nog genoeg.

    In mijn woonomgeving bij het NP de Sallandse Heuvelrug zijn alle voorzieningen om te werken en wonen voor handen.

    Ik gun een andere Randstadbewoner ook deze verrijking van zijn of haar woongenot.

    In de nabije toekomst heb je ook hier jonge mensen nodig. Daarom mijn pleidooi voor “emigratie” van de Randstad naar Twente. Zo'n site als koopadviseur.nl kan je daar zeker bij helpen.

  • Willem N.

    Jet en Alice,

    Tjonge, moet ik jullie nou ook overal mee helpen? Deze zogenaamde J-P is gewoon aan het spammen hoor, hij wil zijn websitetje bekend maken, heb je dat nou nog niet door.

    Laat hem toch lekker links liggen, en niet op reageren.

  • hmm

    Ik wil ook niet lullig doen, maar ik zou de site nog even controleren op de kwaliteit van het Nederlands……

    Ik zou me in ieder geval niet laten adviseren door iemand die in elke tweede zin een spel- of stijlfout maakt.

    Maar…… veel succes.

    Oja, een site zonder banners komt ook wat beter over, dan een waarbij een derde van het scherm ingenomen wordt door niet relevante reclame. Dus misschien toch even gaan shoppen bij een provider waar je je site reclame vrij kunt houden

  • Rick

    De site die nu gespamt word is vrij amateuristisch. Maar het idee erachtr is goed.

    De randstedeling met oogkleppen op beseft niet zo goed dat er plenty plekjes in Nederland zijn waar rust en ruimte nog volop aanwezig zijn.