alleenstaande moeder met kids

  • Fem

    wie is er in die positie geemigreerd?

    Ik denk aan Engeland, Spanje.

  • Puk

    HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

  • Fem

    bedankt voor je nuttige inhoudelijke bijdrage. Puk schreef:

    >

    > HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

  • Alice

    Hi Fem,

    Ja misschien niet de elegantste opmerking van Puk, maar het moetje toch te denken zetten dat er na 4 dagen nog geen serieuze reaktie is.

    De informatie die je verstrekt is wel erg sumier.

    Je denkt aan Engeland of Spanje, je bent een alleenstaande moeder.

    Hoe wil je de kost verdienen?

    Wat wil je gaan doen enz enz…misschien eerst wat meer informatie voor je een nutting antwoord kan verwachten.

    Wat ik mij afvraag wat iemand tot die gedachte brengt, alleenstaand,kinderen en dan overnieuw beginnen in een vreemd land, zonder familie of vrienden.

    Gr. Alice

  • Fem

    ik wil er gaan werken, mijn (grote) kinderen ook trouwens.

    Wat maakt het uit dat ik alleenstaand ben met kinderen

    verschilt dat zoveel dan van een alleenstaande of van een

    gezin met kinderen ? ik vind van niet.

    Ik vroeg om reacties van anderen in dezelfde positie niet om uitgelachen te worden.

    gr. Fem

  • Alice

    Nee tuurlijk wil je niet uitgelachen worden, het maakt niet uit of je alleenstaand bent of niet.

    Waarom noem je het dan? als je begonnen was met ik heb (bijna) volwassenkinderen en wij willen dolgraag gaan emigreren enz enz.

    Dan komt het iets anders over, gewoon iets uitgebreider dan weten mensen ook beter waarop ze kunnen reageren.

    Succes.

  • danielle

    gewoon doen…… doen wat je leuk vind

  • mama

    Je zou aan commune's of woongroepen kunnen denken…zeker als je bereid bent hier en daar wat in te leveren en je handen uit de mouwen te steken zijn er best wel mogenlijkheden hier en daar…Laat je eens informeren zou ik zeggen.de Emmaüs stichting zit bijv. wereldwijd, die betalen je ook nog een beetje…

  • Fem

    hartstikke bedankt voor je suggestie !