Ik ben Nederlanden wn wil emigreren naar China.
Wat komt daar allemaal bij kijken?
Wat moet ik doen en hoe doe ik dat?
Gr.
Fengzi
diver, bespaar jezelf de ellende. als je al met zo'n houding begint zal het je niet lukken. emigreren vergt nogal veel eigen initiatief, dus als je nu al verwacht dat mensen informatie komen aandragen op een presenteerblaadje dan zul je het straks nog erg moeilijk krijgen en met weemoed terugverlangen naar moeders pappot. misschien zou je zelf eerst eens wat onderzoek kunnen doen en daarna terugkomen naar dit prikbord met wat intelligentere vragen.
uw DIMIA immigration officer
Ik denk dat je weinig medestanders zult vinden hier. De meeste vinden het hier te druk etc. en dan zouden ze in China willen gaan wonen met …….tig inwoners en dan 7 dagen per week moeten werken en nog niets eens een auto kunnen betalen.
Misschien op het China forum?
Je ben in Nederland, waarom niet naar het Chinese consulaat of ambasade hier?????
Waarom reageren personen toch altijd zo aangevallen als je gewoon antwoord geeft??
Als je schrijft dat het met de bus 9 uur is, dan ga ik er vanuit dat je geen auto hebt. Als je 7 dagen per week werkt en geen auto hebt dan ga ik ervan uit dat je die dan niet kan betalen. Reden daarvoor is niet van belang. Misschien werk je op een boerderij, weg van alle drukte in het westen maar ben je gelukkig met weinig.
Maar ik bleek er naast te zitten, je hebt gewoon een auto en een veel groter huis dan ik, maar je gaat gewoon met de bus naar het consulaat omdat dat sneller is en gezelliger.
Overigens zit je gewoon in Nederland op dit moment.
Sorry Hans dat ik even reageer je hebt als onderwerp waarom zo hatelijk neer gezet ik kan best begrijpen dat je 1 en 1 bij elkaar opteld (zou ik ook doen) en dan je reaktie geeft .Maar wat mij opvalt is dat je zelf ook hatelijk of cynisch reageerd met de zin “maar je gaat gewoon met de bus naar het consulaat omdat dat sneller ie en gezelliger”.
Maar je hebt gelijk hij is in nederland waarom dan niet even naar den haag simpel en sneller dan 9 uur met de bus.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?