emigreren naar Suriname

• Shirley

Hallo allemaal,

De reden dat ik hier rondkijk is omdat mijn vriend met het idee loopt om te emigreren naar Suriname.

Hij is er niet geboren, maar daar liggen wel zijn roots en hij is er al diverse malen geweest.

Uiteraard nemen we niet zomaar de stap en gaan we eerst zoveel mogelijk informatie vergaren. Want zo'n stap is niet niks. Daarbij ben ik er zelf nog nooit geweest, dus ook dat gaat nog eerst gebeuren.

Maar waar moet je beginnen.

Graag reacties.

groeten,

Shirley

• mireille

Hallo Shirley, mijn man en ik willen ook graag naar suriname. heb jij misschiennog wat tips voor me?

• mireille

dit is mijn juiste email

• Ro

Beste Shirley,

Ik ben zelf daar geboren en woon al 13 jaar in Nederland.

Kijk een keer op www.Kennisaanval.nl/remigratie

Ga er ook even naar toe en het liefst een maand (geen vakantie,maar werk bezoek).

gr,

Ro

• R Rosendaal

Hallo,

Wij gaan over 2 maanden emigreren naar Suriname. Ik ben ook 1/4 surinaams en 3/4 nederlands, en mijn vriendin is helemaal nederlands. Wij zijn net terug uit Suriname gekomen. Het was ook mijn vriendins eerste bezoek en voor mij was het 22 jaar geleden. We hebben daar voorbereidingen getroffen en informatie ingewonnen. Het eerste moment was wel even een cultuur shock. naa een dag begonnen wij ons al thuis te voelen en na een week wilde we niet meer naar huis. De grootste indrukken waren: de mensen, de natuur, de vrijheid, goedkope prijzen en de rotzooi. Terug in Nederland is het echt weer wennen. We missen het land enorm. Maar denk nu niet dat het daar alles beter is, want dat is niet zo. Maar datgene wat wij hier zo erg missen vinden we daar wel en dat weegt veel zwaarder dat dat wat wij hier achterlaten. Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.

MVG

• R Rosendaal

Wij heel binnenkort emigreren naar Suriname. Ik denk dat wij alle voorbereidingen rond hebben. Als er vragen zijn hoor ik het graag mireille schreef:

>

> Hallo Shirley, mijn man en ik willen ook graag naar

> suriname. heb jij misschiennog wat tips voor me?

• nicole

hallo,

na zoveel jaar na jullie bericht ben ik heel benieuwd hoe het met jullie gaat? ons gezin heeft ook plannen om te emigeren naar Surianme.

we zijn er nu zo ruim een jaar al mee bezig en we hopen met zo 2 jaar daar te wonen.

• romane

Hallo Lieve mensen,

Door omstandigheden gaan wij weer terug naar NL.

We hebben nu een schitterende Villa te koop in Commewijne!

Echt een pronkstukje, net afgebouwd, ongeveer 300m2

op 1100 m2 grond in veilige woonwijk.

prijs n.o.t.k.!

Ik hoor van jullie!

• Frans

Romane,

Ik wil t.z.t. verhuizen naar Suriname. Ooit in Commewijne geweest. Daar mooie mooie woonlocaties gezien. Kun je watgegevens over je huis en de omgeving sturen?

Groet, Frans

• Esther Lijkwan

Dag allemaal,

Voor diegene die meer willen lezen over mijn ervaring met emigratie naar Suriname en tips rondom emigratie naar Suriname, wil ik jullie graag mijn weblog Wonen, Werken en Reizen in Suriname doorgeven.

Hoop dat jullie er veel aan hebben!

Groetjes,

Esther