wie gaat er emigreren?

  • Jolien

    Hallo!

    Voor weekblad Viva ben ik op zoek naar mensen die (alleen of samen) weg willen uit Nederland. Mensen die om wat voor reden dan ook gaan vertrekken: vanwege de liefde, een baan, een droom, ontevredenheid met Nederland, wat voor reden dan ook. Het gaat niét om mensen die een jaar gaan reizen of uitgewisseld worden als student - alleen mensen die gaan emigreren.

    In de reportage zullen een stuk of vijf mensen aan het woord komen met een kort interview en foto over hun motieven om Nederland gedag te zeggen. Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ben je tussen de 20 en 33 jaar oud? Laat het me dan weten op mijn e-mailadres j.ophof@sanoma-uitgevers.nl

    Alvast hartelijk bedankt!

    Jolien Ophof

    PS Even ter verduidelijking: Viva is een weekblad voor vrouwen tussen de 20 en 33 jaar oud. Vandaar ook dat de mensen die wij zoeken in deze leeftijdscategorie moeten vallen in verband met onze doelgroep.

  • Monique (Jolijn/Yom/Myrthe)

    Ik heb je gemaild, ben wel ietsjes ouder, maar ook mijn verhaal kan interessant zijn voor 20-33 jarige.

    groetjes Monique

  • Monique (Jolijn/Yom/Myrthe)

    Nou mooi is dat, als je een oproepje hier neer zet, neem dan ook even de moeite de mensen die reageren terug te mailen!!!!!

  • Hans

    Misschien met vakantie ??

  • Nathalie

    Hoi,

    IK weet niet of je ons verhaal interessant genoeg vind, maar wij (31, 30 en kindje van 1 jaar) zijn sinds 16 oktober geemigreerd naar Nieuw Zeeland.

    Als je interesse hebt horen we het wel.

    Volgens mij was je al eerder op zoek naar emigranten en heb je toen een mail gestuurd dat wij plannen hadden. Zijn nu werkelijkheid dus.

    Groetjes

  • Jolien

    Beste Nathalie,

    Ik heb geprobeerd je mailadres te achterhalen, tot nu toe zonder succes. Zou je mij je adres kunnen mailen? Alvast bedankt!

    Groetjes, Jolien

  • Willem

    Ik woon al 9 maanden in Zwitserland.

    Er is weinig verschil met Nederland eigenlijk want je woont toch altijd waar je werk hebt en in de meeste landen in Europa is dat in grotere steden.

    En in de grote stad heb je nu eenmaal weinig plek. En als je ruimte wilt opzoeken kan dat in Nederland ook.

  • frits

    Hallo Willem, ik lees dat je in zwitserland woont en werk.

    Wij, 2 volwassenen en 2 kids( 4jr en 1jr) willen ons gaan oriënteren

    om te gaan te emigreren naar zwitserland. Heb je wat tips voor ons.

    Hoe is de werkgelegenheid in zwitserland of een eigen onderneming?

    Bedankt voor de alvast. Willem schreef:

    >

    > Ik woon al 9 maanden in Zwitserland.

    >

    > Er is weinig verschil met Nederland eigenlijk want je woont

    > toch altijd waar je werk hebt en in de meeste landen in

    > Europa is dat in grotere steden.

    >

    > En in de grote stad heb je nu eenmaal weinig plek. En als je

    > ruimte wilt opzoeken kan dat in Nederland ook.