Frans Guyana

  • Joan

    Ik ben op zoek naar mensen die eventueel overwegen om naar Frans Guyana te emigreren.

    Misschien is het leuk om ervaringen uit te wisselen.

    Vr.groet

    Joan

  • Alexandra

    Hoi Joan,

    Voor jou is deze post alweer een aantal jaar geleden maar ik vroeg me af of je ondertussen verhuisd bent?

    Wij zijn nu bezig met het oriënteren en kan zeker wel wat contact gebruiken met ervaringen! Er is maar weinig te vinden op internet over dit land.

    Hopelijk kun je me meer vertellen.

    Groetjes Alexandra

  • Raisa

    Hi Alexandra

    heb je inmiddels meer informatie betreft frans Guyana wij zijn ook bezig te oriënteren, maar komt niet zoveel tegen. Moch je wat weten hoor ik het graag

    Gr

    Rai

  • Raisa

    Hi Alexandra

    heb je inmiddels meer informatie betreft frans Guyana wij zijn ook bezig te oriënteren, maar komt niet zoveel tegen. Moch je wat weten hoor ik het graag

    Gr

    Rai

    heb je inmiddels meer informatie betreft frans Guyana wij zijn ook bezig te oriënteren, maar komt niet zoveel tegen. Moch je wat weten hoor ik het graag

    Gr

    Rai

  • ROY

    Geachte aanstaande emigranten naar Franc Guyana wij kunnen u helpen zelf voor verblijf in Sur en naareind bestemmin France Guyana tot en met email s_oemar@live watshap 00594694316775

  • ROY

    S_oemar@live.nl